فرصت استثنایی که استقلال و پرسپولیس از دست می دهند

به گزارش افکارنیوز،

مدیران دو تیم بزرگ پایتخت در فصل گذشته قراردادی با اسپانسر جدید خود که یک شرکت اپراتور تلفن همراه است، منعقد کردند و این شرکت موظف شد فضایی برای درآمدزایی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را در اختیار هواداران این دو تیم قرار بدهند.

شرکت ایرانسل طبق وعده‌هایی که داده بود، زمینه درآمدزایی را ساخت و کافی بود باشگاه‌ها با تبلیغ برای درآمد بیشتر، طرفداران خود را به سمت مشارکت عملی و افزایش توان اقتصادی سوق بدهند، اما گاهاً نه تنها چنین تبلیغی از سوی مدیریت دو باشگاه صورت نگرفت، بلکه سایر زمینه‌های کاری نیز از بین رفت.

به عنوان مثال، در بحث بلیت فروشی، به صورت قانونی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌توانستند از امتیازی که به دست شان رسیده بود، استفاده کرده و صاحب این امتیاز شوند، اما مدیریت این دو باشگاه بنا به مسائلی که هنوز مشخص نشده، از قبول مسئولیت بلیت فروشی سر باز زدند.

در سمت دیگر، ایجاد یک سامانه قدرتمند برای ارائه کارت هواداری با امکانات خوب و اقتصادی می‌توانست راهکار دیگری جهت افزایش درآمد‌های هر دو باشگاه باشد، اما کوچک‌ترین قدمی در این راستا از سوی سرخابی‌ها برداشته نشد و این، فرصت‌هایی است که مدیران هر دو باشگاه به راحتی از دست می‌دهند آن وقت انتظار دارند اسپانسر خارج از قرارداد، پول‌های بیشتری به حساب شان واریز کند!